مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-18اجتماعي

پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی تا اواسط مهرماه تکمیل می شود


مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از پیشرفت 90 درصدی احداث مسیر شرقی و 75 درصدی مسیر غربی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی مطابق با برنامه زمان بندی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بزرگراه شهید خرازی کلان شهر اصفهان بیشتر ساعات شبانه روز زیر حجم ترافیک انبوه خودروهاست که مسئله تعریض آن در میان مسؤولان مطرح شد.

بزرگراه شهید خرازی پرترددترین بزرگراه شهر اصفهان بوده و در روزهای عادی سال، هزاران نفر از شهروندان در سفر رفت و برگشت هنگام تردد از این بزرگراه در ترافیک ناشی از آن به ویژه در ساعات اوج معطل می شدند.

به گفته حسین حق شناس معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان اهمیت تعریض مقاطعی از بزرگراه شهید خرازی بین رمپ های ورودی و خروجی بزرگراه قرار داشته و در معرض تداخل وسایل نقلیه است، در کاهش تأخیر به میزان 25 درصد و کاهش صف وسایل نقلیه و آلودگی هوا و مصرف سوخت ناشی از آن مؤثر است.

به گفته حق شناس پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی مطابق درخواست رییس پلیس شهرستان اصفهان و با توجه به مطالعات ترافیکی بزرگراه شهید خرازی در شورای ترافیک شهر اصفهان در تاریخ 22/‏03/‏1401  مطرح و مصوب شده است.

پیشرفت 90 درصدی احداث مسیر شرقی بزرگراه شهید خرازی  امیرعباس رحمتی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به بزرگراه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی تا اواسط مهرماه تکمیل می شود

پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی تا اواسط مهرماه تکمیل می شود