مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 22:052023-09-14اقتصادي

گازرسانی به بخش محروم بلده شهرستان نور در دولت سیزدهم


برای اجرای طرح گازرسانی از مسیر بلده تا جاده هراز به طول 50 کیلومتر، 350 میلیارد تومان و از شهر بلده تا روستای اوز و 23 روستای این بخش، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: برای اجرای طرح گازرسانی از مسیر بلده تا جاده هراز به طول 50 کیلومتر، 350 میلیارد تومان و از شهر بلده تا روستای اوز و 23 روستای این بخش، 250 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

سید محمود حسینی پور امروز 23 شهریور در سفر شهرستانی به بخش بلده شهرستان نور در اجرای عملیات طرح گازرسانی با بیان اینکه گاز رسانی باید عامل اصلی توسعه بخش بلده باشد، اظهار کرد: حدود 44 سال از پیروزی انقلاب گذشت؛ تاکنون بیش از 95 درصد روستاها استان مازندران گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم با هدف توسعه این بخش، طرح گازرسانی را انجام داده است، افزود: فعالیت اقتصادی در مناطق روستایی باید با حضور جوانان انجام شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: دولت با انجام طرح گازرسانی هزینه سنگینی متقبل می شود اما حق مردم ولایتمدار منطقه است که از مزایای گاز طبیعی بهره مند شوند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار کشور دارد، خاطرنشان کرد: دولت در 2 سال گذشته خدمات زیادی به مناطق محروم استان ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به بخش محروم بلده شهرستان نور در دولت سیزدهم

گازرسانی به بخش محروم بلده شهرستان نور در دولت سیزدهم