مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-19اجتماعي

پیش بینی بارش خوب برای پاییز در استان کرمان


استان کرمان تحت تاثیر خشکسالی از خفیف تا بسیار شدید قرار دارد و روند خشکسالی از سال 81 آغاز و بارندگی کمتر شد و این روند هر سال بدتر می شود اما پیش بینی ها از بارشی خوب برای پاییز این استان خبر می دهد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل هواشناسی استان کرمان گفت: استان کرمان تحت تاثیر خشکسالی از خفیف تا بسیار شدید قرار دارد و روند خشکسالی از سال 81 آغاز و بارندگی کمتر شد و این روند هر سال بدتر می شود اما پیش بینی ها از بارشی خوب برای پاییز این استان خبر می دهد.

محسن عراقی زاده امروز 28 شهریورماه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: در سال زراعی جاری 85 میلیمتر بارندگی در استان داشتیم و سال قبل 107 میلیمتر؛ میزان بارش نسبت به بلندمدت که 137 میلیمتر بوده، 38 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: بر اساس مقایسه وضعیت بارش استان های مختلف، کرمان 62 درصد بارندگی سال آبی را داشته و وضعیت خوبی ندارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان در پایان گفت: براساس پیش بینی، بارش ها در سه ماهه پاییز امسال در حد نرمال خواهد بود و دو هفته آینده نقشه ها بروز می شود و دقیق تر می توانیم اظهارنظر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: دستگاه های مربوطه و فرمانداری ها تدابیر لازم برای بارندگی در فصل آینده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش خوب برای پاییز در استان کرمان

پیش بینی بارش خوب برای پاییز در استان کرمان