مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-14اقتصادي

اختصاص بیش از 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص تسهیلات تبصره 18 برای امسال در 3 ماه آینده 2100 میلیارد تومان در بخش اول و یک هزار و 36 میلیارد تومان نیز در بخش دوم اختصاص داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی گچساران اظهار کرد: باید در کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه مشترک مسائل اقتصادی دیده شود.

وی با اشاره به طرح منظومه روستایی بیان کرد:اجرای طرح منظومه روستایی در گچساران کار منطقی و بسیار خوبی است و می تواند در این طرح رویکرد مسائل اقتصادی با روستا را به خوبی اجرا کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراح بویراحمد تصریح کرد: مشکل نبود یک ساختمان در شأن بازار گچساران برای اتاق اصناف این شهرستان با تدابیر لازم هرچه زودتر برطرف شود.

عسکری عنوان کرد: رویکردی در گذشته در کل کشور وجود دارد که اعتبارات صرف پروژه های عمرانی می شود، در حال حاضر نیز شرایط اجتماعی تغییر کرده و نیاز مردم اشتغال می باشد.

وی گفت: وقت و منابع ما به یک سمتی هدایت می شود در صورتی که مشکل ما در سمت یا نقطه دیگر است برای همین اشتغال را نمی توان مدیریت کرد ، در حال حاضر صندوق کارآفرینی امید و برخی از بانک ها پای کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص بیش از 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به کهگیلویه و بویراحمد