مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-25سياسي

پیوستن به پیمان بریکس از موفقیت دولت ایران است


پیوستن به پیمان بریکس که یک پیمان نوظهور بوده از جمله موفقیت های دولت و جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: انسان ها باید در زندگی خود سعی کنند مغرور و خود پسند نباشند چرا که اگر اینگونه باشد ممکن است به مشکل بخورند.

وی افزود: هفته ای که در آن قرار داریم به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است و هفته دولت همراه با بازگویی عظمت و تلاش دو تن از دولتمردان بزرگ شهیدان رجایی و باهنر آغاز می شود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: روز هشتم شهریور به عنوان روز مقابله با تروریسم هم نامگذاری کرده اند بنابر نقل امام راحل کسانی که مخالف ترور هستند، خودشان مرکز ترور هستند و سرچشمه تروریسم در کاخ سفید می جوشد و آمریکا مرکز ترویست و ترور کردن است.

دهشیری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اخیراً دو موفقیت عظیم را در سطح دنیا نشان داد و رونمایی از پهپاد مهاجر 10 از جمله موفقیت های نظام است که باعث بیم و جلب توجه دشمنان شده است.

وی بیان کرد: تلاش برای حفظ و ایجاد امنیت گسترده، ارزشمند است و همه باید قدردان آن باشیم همچنین در کشور افرادی برای حفظ امنیت جان خود را فدا می کنند اما دشمنان به این مسائل توجه نکرده و حرفی نمی زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن به پیمان بریکس از موفقیت دولت ایران است

پیوستن به پیمان بریکس از موفقیت دولت ایران است