مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-27سياسي

برپایی 13 ایستگاه صلواتی سپاه در مبادی ورودی ایلام


جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: بیش از 13 ایستگاه صلواتی در تمام مبادی ورودی شهر ایلام توسط سپاه برای خدمت رسانی به زائران راه اندازی شده است.

- ایلام-جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: بیش از 13 ایستگاه صلواتی در تمام مبادی ورودی شهر ایلام توسط سپاه برای خدمت رسانی به زائران راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزار ی مهر، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، با اشاره به اینکه، بیش از 13 ایستگاه صلواتی در تمام مبادی ورودی شهر ایلام توسط سپاه جهت خدمات رسانی به زائران راه اندازی شده است، گفت: در راستای خدمات رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی علاوه بر خدمات رسانی در این تعداد ایستگاه صلواتی، سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در پایانه مسافری برکت و همچنین پایانه شهید سلیمانی مهران به زائران خدمت می کند.

وی افزود: این نهاد امنیتی در استان به مانند سال های اخیر با توجه به اینکه در هیچ کمیته ای عضویت ندارد، به یاریگر سایر کمیته ها در همه زمینه ها فعالیت کرده و به زائران خدمت رسانی خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد: سپاه استان ایلام به عنوان نماینده سپاه پاسداران مرکز، با همکاری سپاه دیگر استان ها در همایش بزرگ اربعین خدمات مختلفی را ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 13 ایستگاه صلواتی سپاه در مبادی ورودی ایلام

برپایی 13 ایستگاه صلواتی سپاه در مبادی ورودی ایلام