مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-28سياسي

اعزام 400 زائر اولی کهگیلویه و بویراحمد به پیاده روی اربعین حسینی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 400 نفر زائر اولی این استان به پیاده روی اربعین حسینی در قالب پویش سفیر احسان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 400 نفر زائر اولی این استان به پیاده روی اربعین حسینی در قالب پویش سفیر احسان خبر داد.

شایان نادری از اعزام 400 نفر زائر اولی به پیاده روی اربعین حسینی در قالب پویش سفیر احسان خبر داد و گفت: با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مشارکت گروه ها و تشکل های مردمی تعداد 400 زائر اولی محروم در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد به پیاده روی اربعین امسال اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهارکرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی در قالب پویش سفیر احسان به ازای هر زائر اولی کمک هزینه ای به مبلغ 6 میلیون ریال را جهت اعزام این عزیزان به پیاده روی اربعین تقبل کرد که این هزینه به حساب تشکل های اعزام کننده واریز شد.

گفتنی است که پیش از این نیز 200 نفر از فعالین فرهنگی و ارکان خانه های احسان، امداد، هلال و بهزیستی مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات2020 معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور به کربلای معلی اعزام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 400 زائر اولی کهگیلویه و بویراحمد به پیاده روی اربعین حسینی

اعزام 400 زائر اولی کهگیلویه و بویراحمد به پیاده روی اربعین حسینی