مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-31سياسي

نماینده شاهرود: تأمین منابع آب پایدار برای شاهرود مدنظر باشد


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین 2 منبع آب پایدار شاهوار و چشمه قطری برای شهرستان شاهرود موردتوجه و عنایت ویژه مسؤولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب فدک شاهرود که با حضور وزیر کشور و استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مشکل اصلی ما در شهرستان شاهرود، معضل بیکاری است.

وی با بیان اینکه مشکل آب نیز از دیگر مواردی است که در شهرستان شاهرود با آن مواجه هستیم، افزود: 25 حلقه چاه آب اشامیدنی این شهرستان از شاهوار و بقیه از منابع زیرزمینی تأمین می شود.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از منابع آب پایدار که جزو طرح های ردیف دار و مصوبه دولت است، انتقال آب از چشمه قطری است که عمده نصب خط انتقال آن انجام شد.

خانی بیان کرد: خواهشمندیم که این 2 منبع آب پایدار شاهوار و چشمه قطری برای شهرستان شاهرود موردتوجه و عنایت ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم با بیان اینکه سه پازل باید کنار هم برای رفع مشکل آب شاهرود قرار گیرد، افزود: توجه به منابع آب پایدار شاهوار، چشمه قطری و سد کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شاهرود: تأمین منابع آب پایدار برای شاهرود مدنظر باشد

نماینده شاهرود: تأمین منابع آب پایدار برای شاهرود مدنظر باشد