مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 18:502023-09-15سياسي

آزادراه حرم تا حرم جزو اولویت های مهم دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رییسی عصر امروز در دیدار با مدیران کشوری، استانی و دستگاه های خدمت رسان به زائران رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی افزود: - و معاون اجرایی زمانبندی پروژه را در سطح ملی پیگیری کنند تا این خدمت برای زائران امام رضا (ع) تسریع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رییسی عصر امروز در دیدار با مدیران کشوری، استانی و دستگاه های خدمت رسان به زائران رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی افزود: ما به عنوان مسئول وظیفه داریم تدارک لازم برای انجام یک زیارت ارزان، آسان، دلنشین و سازنده را ببینیم و فراهم آوردن چنین زیارتی وظیفه ماست.

وی ادامه داد: دهه آخر صفر یکی از قله های زیارت است و همانطور که امروز مدیران ملی نیز برای این خدمت رسانی بسیج شده اند در سایر ایام اوج حضور زائران نیز باید چنین اقداماتی برنامه ریزی شود.

رییس جمهور بر پیگیری مصوبات کارگروه ملی زیارت تاکید کرد و گفت: باید نیاز های مشهد و زائران را به درستی احصا و برای رفع آنان برنامه زمانبندی مشخصی داشته باشیم.

رییسی یکی از این نیاز ها را احداث پارکینگ های جدید در مسیر های منتهی به حرم مطهر دانست و اظهار کرد: برای احداث حداقل چهار پارکینگ در مسیر های منتهی به حرم مطهر رضوی یک بررسی فوری نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه حرم تا حرم جزو اولویت های مهم دولت است

آزادراه حرم تا حرم جزو اولویت های مهم دولت است