مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 04:402023-08-31اقتصادي

پذیرایی روزانه 17 هزار زائر در موکب های نهاوند


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: روزانه 17 هزار زائر اربعین در محورهای نهاوند پذیرایی می شوند.

- شهروز کیانی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه این شهرستان یکی از محورهای اصلی ارتباط مرکز به غرب کشور است اظهار کرد: سالانه صدها هزار وسیله نقلیه از محورهای نهاوند تردد می کنند.

وی با اشاره اینکه حجم تردد خودرو در ایام اربعین امسال چشمگیر است و روند افزایش دارد گفت: با توجه به حجم بالای تردد در محور های ارتباطی نهاوند امسال چهار موکب مردمی برای پذیرایی از زائران اربعین در مسیر ارتباطی به کرمانشاه برپا شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان نهاوند با بیان اینکه فعالیت موکب های خدمت رسان شبانه روزی است به طوری که 17 هزار زائر روزانه خدمات دریافت می کنند اضافه کرد: در این موکب ها پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام انجام می شود.

وی در ادامه به اسکان زوار اربعینی اشاره کرد و گفت: در هر شبانه روز سه هزار زائر در موکب ها، منازل و حسینیه ها اسکان داده می شوند.

  کیانی از اقدامات صورت گرفته در راستای تامین ارز مورد نیاز زائران یاد کرد و گفت: در ابتدا تنها پست بانک مسئول تامین ارز بود لذا با پیگیری های صورت گرفته یک شعبه از بانک سپه شهرستان نیز به این مساله اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی روزانه 17 هزار زائر در موکب های نهاوند

پذیرایی روزانه 17 هزار زائر در موکب های نهاوند