مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-29سياسي

نخستین میزگرد تخصصی عقیق کشور در تربت حیدریه برگزار می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری نخستین میزگرد تخصصی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با محوریت عقیق برای اولین بار در کشور با حضور مقامات کشوری و استانی در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری نخستین میزگرد تخصصی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با محوریت عقیق برای اولین بار در کشور با حضور مقامات کشوری و استانی در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

رضا ابراهیم نیا در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: در راستای معرفی و برندسازی عقیق تربت حیدریه به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین معادن عقیق کشور، این میزگرد با حضور مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فعالان حوزه سنگ های قیمتی و مراکز علمی و دانشگاهی در روز چهارشنبه هشتم شهریورماه در این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مهم ترین برنامه های این نشست یک روزه شامل افتتاح نمایشگاه عقیق در قاب صنایع دستی ، افتتاح مرکز گوهرسنگ ها، بازدید از معادن عقیق، افتتاح بومگردی و برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی بانوان روستایی و برگزاری نشست تخصصی با محوریت بررسی مشکلات و برنامه های آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین میزگرد تخصصی عقیق کشور در تربت حیدریه برگزار می شود

نخستین میزگرد تخصصی عقیق کشور در تربت حیدریه برگزار می شود