مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:252023-08-23سياسي

3 پروژه آب منطقه ای بوشهر به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهرگفت: ساختمان های اداره منابع آب شهرستان های جم وکنگان و ساختمان اداره بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی سعدآباد در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمدی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی به منظور ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصتی برای ارائه خدمت مضاعف به مردم کشور است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: در این راستا، سه ساختمان اداری در شهرستان های جم، کنگان و دشتستان (شهر سعدآباد) به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: این سه ساختمان در زمین هایی به وسعت مجموع سه هزار و 600 متر مربع و زیربنای مجموع هزار و 400 متر، فضای مناسبی را برای تکریم هرچه بیشتر مراجعان فراهم خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر عنوان کرد: این ساختمان ها با مجموع اعتبار 340 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت آب منطقه ای بوشهر احداث و تجهیز شده است.

محمدی با اشاره به دیگر پروژه های شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: هفته دولت ویترینی برای ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما خدمت رسانی به مردم در طول سال به طور مستمر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه آب منطقه ای بوشهر به بهره برداری می رسد

3 پروژه آب منطقه ای بوشهر به بهره برداری می رسد