مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-21سياسي

برنامه های هفته دفاع مقدس در کازرون تشریح شد


فرمانده سپاه کازرون در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان از اجرای 435 برنامه بدین مناسبت خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان از اجرای 435 برنامه بدین مناسبت خبر داد.

همزمان با سراسر کشور در ایام هفته دفاع مقدس، برنامه های مختلفی در تمام نقاط استان فارس و از جمله شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حیاتی امروز، 30 شهریورماه در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن تکریم یک هزار و 300 شهید کازرون گفت: دفاع مقدس یک گنجینه است و باید آموزه های آن را به نسل های آینده منتقل کرد.

فرمانده سپاه کازرون ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تمام اقشار مختلف مردم در سنین مختلف اعم از پیر و جوان و زن و مرد به فرمان امام راحل در مقابل دشمنان ایستادند و با جانفشانی و ایثارگری برگ زرینی را در تاریخ این کشور رقم زدند.

وی، حماسه آفرینی و پیروزهای دفاع مقدس را سند افتخار ملت ایران دانست و افزود: هر ساله در آستانه هفته دفاع مقدس و با دبیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده برنامه های مختلفی پیش بینی می شود.

حیاتی با یادآوری اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال ما متحدیم انتخاب شده است، گفت: این شعار به دلیل همزمانی حلول ماه ربیع الاول و هفته وح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته دفاع مقدس در کازرون تشریح شد

برنامه های هفته دفاع مقدس در کازرون تشریح شد