مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-06سياسي

تکاپوی گروه های جهادی در پیاده روی اربعین


کمک به خلق خدا لذتی برای من دارد از اینکه وقتم را تلف نکردم؛ ممکن است سختی هایی بوده اما وقتی نتیجه کارم را می بینم تمام خستگی ها از بدنم بدر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، این روزها و در مسیر عشق با مردمی مواجه می شویم که جهادگرانه و خالصانه فقط هم در به عشق اباعبدالله به همنوعان خدمت می کنند که ازجمله آن گروه جهانی طب سنتی است که با توزیع دارو و هم انجام اقدامات تشخیصی مرهمی می شوند بر درد و رنج زائران حسینی.

زهرا سادات موسوی گروه تخصصی طب اسلامی در مسیر اربعین در گفت وگو با فارس می گوید: یکی از کارهای ما این است در پیاده روی اربعین حضور پیدا می کنین البته کارهای جهادی زیادی در دستور کار داریم.

100 نفر از گروه استاد اخوان در عمود 535 اربعین مستقر هستیم و در مسیر هر فردی گرمازده شده، پاهایش تاول زده و یا هر مشکل دیگر بحث درمان را در دستور کار قرار داریم.

وی اضافه می کند: در مسیر پیاده روی اربعین حضور داریم و تمامی خدمات ازجمله دارو و سایر به صورت رایگان است.

وقتی می بینم حالش خوب نبوده و آن فرد سلامتی خودش را بدست می آورد آنقدر از کارم لذت می برم که حد ندارد؛ همین مسائل و خدمت به خلق موجب شده بیشتر روی کارم متمرکز شوم و بیشتر مطالعه داشته باشم؛ اگرچه علم تمامی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی گروه های جهادی در پیاده روی اربعین

تکاپوی گروه های جهادی در پیاده روی اربعین