مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-03اجتماعي

کنترل بیش از 9 هزار دستگاه ناوگان عمومی در محورهای مازندران


سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در پنج ماهه امسال 9 هزار و 150 دستگاه وسیله نقلیه عمومی مورد بازدید و کنترل قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصطفی قدمی طی گفت وگویی اظهار کرد: در پنج ماهه سال جاری 9 هزار و 150 دستگاه ناوگان عمومی مورد بازدید و کنترل قرار گرفت که از این تعداد یک هزار و 23 مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی، در دبیرخانه کمیسیون های مربوطه شامل ماده 11 رانندگان، ماده 12 شرکت ها و 14 مالکین وسیله نقلیه طرح و منجر به رای می شود.

وی تصریح کرد: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان حاملان مواد خطرناک، اتوبوس ها، مینی بوس های برون شهری و سایر وسایل نقلیه عمومی، به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای به شکل گشت های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و پلیس راه در کلیه محورهای مواصلاتی، پرخطر و پرتردد و به شکل بازدیدهای میدانی ناوگان عمومی حمل ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راه ها و محل های توقف (پایانه های مسافری، مقابل پلیس راهها) انجام شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل بیش از 9 هزار دستگاه ناوگان عمومی در محورهای مازندران

کنترل بیش از 9 هزار دستگاه ناوگان عمومی در محورهای مازندران