مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:212023-09-18حوادث

آخرین جزییات از وضعیت سیل در آستارا و تالش


  آبگرفتگی برخی منازل مردم در شهرستان آستارا گزارش میدانی خبرنگار فارس در آستارا حکایت از آبگرفتگی گسترده در این شهر و خسارت جدی به برخی از منازل مردم در اثر بارش باران دارد به طوری که یکی از شهروندان آستارایی در گفت و گو با خبرنگار فارس می گوید از ساعت حدود چهار بامداد بارش ها در آستارا آغاز و اکنون خیابان و منزل ما و برخی دیگر از افراد دچار آبگرفتگی شدید شده است.

این شهروند آستارایی که از خسارت باران به منزل خود به شدت اندوهگین بود، می گوید از مسؤولان درخواست دارم به آستارا آمده و به وضعیت مردم رسیدگی کنند زیرا اکنون دیگر جایی برای زندگی نداریم و همه منزل و وسایل ما توسط باران از بین رفت.

اگرچه از بامداد دوشنبه کارشناسان دستگاه های مرتبط از جمله مدیریت بحران، راهداری، هلال احمر و پلیس راه و شهرداری در حال بررسی شرایط و ارزیابی آسیب ها هستند و مسؤولان امر هنوز در مورد میزان دقیق خسارت های وارده اظهار نظری نکردند ولی اعزام 12 تیم عملیاتی توسط سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خود گواه بر شدت خسارت وارد شده در شهر آستارا است.

مسدود شدن راه ارتباطی آستارا به تالش تخریب پل سیبلی در شهرستان آستارا بر اثر طغیان رودخانه منجر به  از بین رفتن راه ارتباطی آستارا به تالش شده است لذا در همین خصوص سرهنگ جاور صفاری رییس پلیس راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از وضعیت سیل در آستارا و تالش

آخرین جزییات از وضعیت سیل در آستارا و تالش