مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-31اقتصادي

8 طرح راهداری در طالقان افتتاح شد


8 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در طالقان با حضور مسئولان بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در حاشیه بهره برداری از طرح های راهداری شهرستان طالقان، اظهار کرد: بهسازی و آسفالت محورهای سوهان، دهدر، گته ده، روکش آسفالت محور قدیم طالقان، روکش آسفالت محور روستایی مهران و دیزان و زیرسازی و آسفالت راه دنبلید به آرتون و تعمیر و تجهیز راهدارخانه مرکزی، تعمیر و مرمت پل خچیره از جمله طرح هایی است که در شهرستان طالقان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه طرح های مذکور با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: علاوه بر این طرح ها، 11 طرح دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد تومان در حوزه راهداری شهرستان طالقان در حال اجراست که با اتمام آنها مسیر خدمت رسانی به مردم هموارتر می شود.

زندی فر با بیان اینکه طی دو سال گذشته 141 میلیارد تومان بودجه برای پروژه های راهداری شهرستان طالقان اختصاص داده شده است، افزود: همچنین از محل بودجه مناطق محروم و سفر ریاست جمهوری نیز مبلغ بسیار خوبی برای این شهرستان در نظر گرفته شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی این شهرستان، فرصت کاری برای اجرای طرح های تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 طرح راهداری در طالقان افتتاح شد

8 طرح راهداری در طالقان افتتاح شد