مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-13سياسي

سقوط از ارتفاع بالاترین حوادث کودکان زیر 5سال گنبدکاووس


رییس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 369 کودک زیر پنج سال به دلیل حوادث گوناگون در بیمارستان بستری شدند که بیشترین این حوادث، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، فرهاد بدیعی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: بخشی از اقدامات حوزه بهداشت و درمان، پیشگیری از حوادث و سوانح است و کلیه حوادث و سوانح رخ داده در طول سال در بیمارستان ها ثبت می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به قانون جوانی جمعیت و تاکید رهبر معظم انقلاب بر افزایش جمعیت، بخشی از این قانون، مراقبت کودکان و جمعیت نسل جدید در برابر سوانح و حوادث است.

سقوط از ارتفاع بالاترین حادثه برای کودکان زیرپنج سال رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یکی از آسیب های کودکان، رخ دادن سوانح و حوادث مختلف است که با توجه به آمار ثبت شده در حوزه سوانح و حوادث کودکان زیر پنج سال، سقوط از ارتفاع بیشترین سوانح کودکان در این سنین است.

وی ادامه داد: در سال 1401، تعداد 14 هزارو 735 کودک یک تا 59 ماهه دچار سوانح و حوادث مختلف کوچک و بزرگ شدند و در بیمارستان های گنبدکاووس بستری شدند.

بدیعی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد کودکان زیر پنج سال دچار سوانح یک هزار و 369 کودک بوده که از این تعداد 740 کودک بخاطر سقوط از ارتفاع دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط از ارتفاع بالاترین حوادث کودکان زیر 5سال گنبدکاووس

سقوط از ارتفاع بالاترین حوادث کودکان زیر 5سال گنبدکاووس