مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-10اجتماعي

گام های موثری در حوزه آموزش مداخله در خودکشی برداشته شده است


گام های موثری در حوزه آموزش مداخله در خودکشی پس از بررسی های انجام شده توسط بهزیستی، علوم پزشکی و دادگستری اردبیل برداشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رضایی ظهر یکشنبه در دوره آموزشی مداخله در خودکشی ویژه 70 نفر از کارشناسان مراکز آسیب دیدگان و اورژانس اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه مسئله خودکشی جنبه های مختلفی دارد و تمامی چهره های حاضر با مبحث خودکشی درگیرند، اظهار کرد: در استان اردبیل هم در این حوزه فراز و نشیب های زیادی تجربه شده است.

وی با اشاره به اینکه تا امروز آموزش های کمی در مورد خودکشی به مردم ارائه شده و عدم آگاهی آحاد جامعه برای رویارویی با این پدیده آسیب های جبران ناپذیری دارد، افزود: گام های مؤثری در حوزه آموزش مداخله در خودکشی پس از بررسی های انجام شده توسط بهزیستی، علوم پزشکی و دادگستری اردبیل برداشته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: شناسایی و درمان اختلالات خلقی، نظارت بر توزیع سموم کشاورزی و داروهای پزشکی، مشارکت اجتماعی در گزارش موضوع به اورژانس اجتماعی (123)، آموزش عمومی و ارتقا دانش افراد مداخله گر چهار مسئله مهم موجود در زمینه خودکشی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های موثری در حوزه آموزش مداخله در خودکشی برداشته شده است

گام های موثری در حوزه آموزش مداخله در خودکشی برداشته شده است