مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-17حوادث

کشف 5 کپسول آماده انفجار در تبریز


معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته سازی در بین مردم و پلیس در تبریز را در فراخوان ضد انقلاب داشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، هاشم شعفی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد:در 25 شهریور 1402 همزمان با فراخوان های گسترده عناصر ضد انقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد ناامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریانات ضد انقلاب که قصدعملیات انتحاری با هدف کشته سازی در بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را داشت با هوشیاری ماموران  اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد.

وی افزود: این فرد که با برنامه ریزی قبلی نسبت به تهیه تعداد کپسول 11کیلویی و 5 کیلویی و دستکاری آنها و مخدوش نمودن پلاک خودر و با نقشه قبلی قصد ایجاد ناامنی در میدان نماز تبریز را داشت که با دعای خیر مردم حزب الله و شهید پرور و با عنایات خداوند منان و با هوشیاری عوامل موجود در میدان دشمن به اهداف خود نرسید و در این ماموریت خود ناکام ماندند و یکی از هدف های اصلی آنها در کشته سازی خنثی شد.

 شعفی با بیان اینکه از این فرد تعداد 4 عدد کپسول گاز 11 کیلویی و یک عدد کپسول گاز5 کیلویی آماده انفجار کشف و ضبط شد، افزود: تحقیقات تکمیلی از متهم در حال انجام و بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 کپسول آماده انفجار در تبریز

کشف 5 کپسول آماده انفجار در تبریز