مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-17بين الملل

عراق: عملیات اعمال حاکمیت در مرزهای مشترک با ایران را آغاز کرده ایم


سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق با تاکید بر اینکه بغداد به اجرای توافق امنیتی با جمهوری اسلامی ایران پایبند است، گفت فرایند اعمال حاکمیت در مرزهای مشترک با ایران آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق، شنبه، در گفت و گو با روزنامه العربی الجدید تاکید کرد که عراق به توافق امنیتی با ایران پایبند است.

سخنگوی فرمانده عملیات مشترک ارتش عراق در این باره گفت: نیروهای امنیتی به منظور جلوگیری تجاوز به هر یک از کشورهای همسایه از خاک عراق فرایند اعمال قانون و حاکمیت را در تمامی نقاط مرزی با ایران آغاز کرده است که قانون اساسی عراق نیز بر این مسئله تاکید دارد .

تحسین الخفاجی اضافه کرد: نیروهای عراقی برای کنترل نوار مرزی با ایران از امکانات نظامی برخوردارند و با دولت منطقه کردستان عراق در سطوح بالا در این خصوص هماهنگی صورت می گیرد.

عراق در جهت منافع کلان امنیت ملی خود کاملا به اجرای توافق امنیتی با ایران پایبند است .

غیاث السورجی یکی از اعضای ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق به العربی الجدید گفت: عراق عملا اجرای توافق امنیتی با ایران برای برچیدن نقاط تجمع مخالفان ایرانی کُرد (تروریست های کُرد تجزیه طلب) در خطوط مرزی با عراق را آغاز کرده و بسیاری از این گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: عملیات اعمال حاکمیت در مرزهای مشترک با ایران را آغاز کرده ایم

عراق: عملیات اعمال حاکمیت در مرزهای مشترک با ایران را آغاز کرده ایم