مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-12اقتصادي

اتصال 232 روستا به شبکه آب شرب طی 2 سال فعالیت دولت سیزدهم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، در حوزه آب روستایی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم گفت: طی این مدت مجموعاً 232 روستا از محل اعتبارات استانی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، در حوزه آب روستایی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم گفت: طی این مدت مجموعاً 232 روستا از محل اعتبارات استانی، ملی و جهاد آبرسانی به شبکه آب شرب متصل شده است.

قاسمی در گفت وگو با ایسنا- در تشریح اقدامات انجام شده آبرسانی در استان افزود: با وارد مدار شدن شبکه آب این تعداد روستا، 103 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

وی، بیان کرد: با مجموع اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم، شاخص بهره مندی از آب شرب روستایی این استان با جهش دو و نیم درصدی به 72.

5 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان،در ادامه گفت: تنش آبی 413 روستای استان با اقداماتی از جمله اجرای خطوط انتقال جدید، حفر و تجهیز چاه، نصب پمپ، ترانس برق و اصلاح و توسعه شبکه برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه تامین آب شرب نیمی از جمعیت استان وابسته به منابع زیرزمینی است، گفت: این در حالی است که سیستان و بلوچستان پایین ترین میانگین سالانه بارندگی را دارد و تامین آب این نقاط وابستگی مستقیمی به نزولات آسمانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 232 روستا به شبکه آب شرب طی 2 سال فعالیت دولت سیزدهم

اتصال 232 روستا به شبکه آب شرب طی 2 سال فعالیت دولت سیزدهم