مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-13سياسي

سرلشکر سلامی: رشادت های شهید صدرزاده و مدافعان حرم موجب خشکیدن ریشه داعش شد


فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار با خانواده شهید صدرزاده، گفت: رشادت ها و جانفشانی های شهید صدرزاده و شهدای مدافع حرم سبب شد ریشه تروریسم تکفیری داعش در همان محل تولد و ظهور آن ها خشکانده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی با خانواده معظم شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده دیدار و گفت و گو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار ضمن پاسداشت یاد، نام و مجاهدت های صادقانه این شهید گرانقدر، گفت: رشادت ها و جانفشانی های شهید صدرزاده و شهدای مدافع حرم سبب شد ریشه تروریسم تکفیری داعش در همان محل تولد و ظهور آن ها خشکانده شوند.

فرمانده کل سپاه با اشاره با آیه شریفه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ، بیان کرد: شهدا بیش از آنچه که در دوران حیات خود منشاء برکت بودند در دوران بعد از شهادت سبب خیر و برکت بوده و در تمامی مراحل انقلاب و پاسداری از آن حاضر و ناظر هستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با خون های پربرکت خود سبب شدند روح حماسه و مقاومت و پویایی انقلاب اسلامی در جامعه بیش از پیش زنده و استوار شود.

سرلشکر سلامی در ادامه ضمن تجلیل از مجاهدت ها و رشادت های خانواده معظم شهدای مدافع حرم به خصوص همسران آن ها، گفت: همسران شهدای مدافع حرم در زمان حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: رشادت های شهید صدرزاده و مدافعان حرم موجب خشکیدن ریشه داعش شد

سرلشکر سلامی: رشادت های شهید صدرزاده و مدافعان حرم موجب خشکیدن ریشه داعش شد