مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-29اجتماعي

خوان محبت بی دریغ شاه چراغ(ع)برای زائران اربعین/محروم اما باسخاوت


مجاوران حرم احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) در قالب 120 موکب از زائران اربعین حسینی پذیرایی کرده و خدمات خود را از این استان تا کربلای معلی به عاشقان ائمه اطهار (ع) ارائه می کنند.

- ، گروه استان ها - علیرضا پرنیان: استان فارس در منطقه جغرافیایی ویژه ای قرار گرفته علاوه بر اینکه محلی برای دسترسی شمال کشور به جنوب و بالعکس است این استان در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی است که از کشورهایی نظیر افغانستان، پاکستان و هند برای رسیدن به کربلا عزم سفرکرده اند.

میزان علاقه مردم فارس به ائمه اطهار (ع) را می توان در فعالیت های مذهبی این مردم در ایام مختلف سال ارزیابی کرد و با نگاهی به این اقدامات در خواهیم یافت که ساکنان این استان حب ویژه ای به خاندان عصمت و طهارت (ع) دارند.

اربعین حسینی به عنوان بزرگ ترین اجتماع شیعیان دنیا نیز بهترین فرصت برای بیان و ابراز علاقه مردم فارس به این خاندان است و تمام مردم استان در این ایام در تلاش اند تا بهترین خدمات را به زائران اربعین حسینی ارائه دهند.

مردم فارس حتی اگر محرومیتی هم در این استان وجود داشته باشد اما خدمت رسانی را تنها محدود به جغرافیای استان نکرده و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به زائران مرقد امام حسین (ع) در سراسر کشور و حتی کشور عراق کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوان محبت بی دریغ شاه چراغ(ع)برای زائران اربعین/محروم اما باسخاوت

خوان محبت بی دریغ شاه چراغ(ع)برای زائران اربعین/محروم اما باسخاوت