مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-23ورزشي

شکست های ناامیدکننده تیم «بی سر و ته»/ کدام چرخ «تراکتور» می لنگد


تیمی که به نظر می رسید برای حضور در فصل جدید فوتبال ایران برنامه ریزی درستی انجام داده و بازیکنان مد نظرش را هم جذب کرده است، در سه دیدار مهم و تاثیرگذارش شکست های بدی خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال تراکتور که پس از صعودش به لیگ برتر از چند سال گذشته روند رو به جلویی را برای تبدیل شدن به یکی از قطب های قهرمانی فوتبال ایران آغاز کرده، برای لیگ بیست و سوم تدارک ویژه ای دیده بود و از معدود تیم هایی بود که اردوی خارجی را در دستور کارش قرارداد تا با بهترین فرم وارد لیگ شود.

سرخپوشان تبریزی هر چند دو دیدار ابتدایی خود در این مسابقات را برابر تیم های سپاهان و تراکتور برگزار کردند و شکست خوردند اما عملکرد فنی آنها مطابق انتظار از تیمی نبود که مجموعه ای از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد.

بعد از این دو شکست علاقمندان به فوتبال امیدوار بودند سرخ های تبریز در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر شارجه امارات به پیروزی برسند و به چهارمین نماینده فوتبال ایران در فصل آینده لیگ قاره کهن تبدیل شوند اما نتیجه ای که در این دیدار رقم خورد همه امیدها را به یاس تبدیل کرد.

نمایی از دیدار سپاهان و تراکتور تراکتور امکانات کافی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین و حرفه ای ترین تیم های فوتبال ایران را دارد چرا که حمایت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست های ناامیدکننده تیم «بی سر و ته»/ کدام چرخ «تراکتور» می لنگد

شکست های ناامیدکننده تیم «بی سر و ته»/ کدام چرخ «تراکتور» می لنگد