مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-12سياسي

تهاجم فرهنگی دشمن برای از بین بردن فرهنگ بسیجی


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تهاجم فکری و فرهنگی دشمن با ابزار فضای مجازی و گفت: دشمن برای تصرف افکار جوانان و نوجوانان برنامه دارد تا فرهنگ بسیجی را از بین برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی بعدازظهر سه شنبه آیین اختتامیه دوره آموزشی رزم طلاب وظیفه تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق علیه الاسلام بااشاره به آیات قرآن، که هر انسان، جامعه و مجموعه ای سبک زندگی، رفتار و موضع گیری ها تحت تأثیر شخصیت هرکسی شکل می گیرد، گفت: علامه طباطبایی در این باره می فرمایند که نسبت شاکله به عمل مانند نسبت روح به بدن است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهید مطهری هم می فرمایند همه موجودات شاکله شأن به صورت تکوینی داده شده است، اما انسان شاکله و هویت او به دست خود ساخته می شود، افزود: خدای متعال به هدایت تشریحی انسان را هدایت می کند، اما انسان خود این هویت را می سازد.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه با تصریح بر اینکه قرآن انسان را هم خلیفه الله و هم از حیوان بدتر معرفی می کند، اضافه کرد: همه این ها بستگی دارد که انسان هویت و شاکله اش را چگونه بسازد، اگر انسان شاکله اش را انسانی ساخت اشرف مخلوقات و اگر حیوانی درست کرد از حیوان پایین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاجم فرهنگی دشمن برای از بین بردن فرهنگ بسیجی

تهاجم فرهنگی دشمن برای از بین بردن فرهنگ بسیجی