مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:502023-08-27اجتماعي

300 دستگاه اتوبوس به مرزها اعزام شدند


مدیر عامل اتوبوسرانی شهر تهران گفت: تا کنون 300 دستگاه اتوبوس از تهران، 30 دستگاه از مشهد، 75 دستگاه از شیراز 135 دستگاه از اتوبوسرانی کرج به مرزهای مهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی علیزاده با اعلام اینکه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در حال انجام است، گفت؛ با توجه به اینکه ورود زائران اربعین به کشور عراق در مرز مهران بسیار زیاد است، عمده خدمات رسانی بر عهده اتوبوسرانی تهران قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس های اعزامی به صورت تدریجی و در چند مرحله به مرزهای کشور اعزام شدند، افزود: تا کنون 300 دستگاه اتوبوس از تهران، 30 دستگاه از مشهد، 75 دستگاه از شیراز 135 دستگاه از اتوبوسرانی کرج به مرزهای مهران، شلمچه، خسروی و چزابه اعزام شده اند.

علیزاده با بیان اینکه در هر نیمراه و با میانگین 40 نفر مسافر جابجایی را انجام می دهیم، ادامه داد؛  با توجه به مسافت 80 کیلومتری از مرز مهران تا شهر کوت و همچنین کیفیت جاده های عراق، سعی می کنیم برای امنیت و سلامت زائران از برداشت مسافر سرپایی، خودداری کنیم.

رییس کارگروه حمل و نقل عمومی کمیته خدمات شهری اربعین حسینی در پایان خاطرنشان کرد؛ با توجه به اینکه سلامت و امنیت زائران بسیار مهم است از برداشت مسافر در اتوبوس ها به صورت سرپایی خودداری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 دستگاه اتوبوس به مرزها اعزام شدند

300 دستگاه اتوبوس به مرزها اعزام شدند