مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-06ورزشي

هدایت فولاد به مربی اسپانیایی سپرده شد


قرارداد مارتینز با باشگاه فولاد خوزستان امضاء شد تا این سرمربی اسپانیایی در ادامه رقابت ها، مرد اول کادر فنی تیم اهوازی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، پس از بررسی فنی گزینه های مختلف داخلی و خارجی و انجام گفت وگوهای فشرده، سرانجام در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه 15 شهریور 1402 جلسه مشترک حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با خوان ایگناسیو مارتینز برگزار و پس از دست یابی به توافقات لازم، قرارداد همکاری با این مربی امضاء شد.

از سوابق مربیگری خوان ایگناسیو مارتینز می توان به هدایت تیم های فوتبال آلبسته، کارتاگنا، لوانته، رئال وایادولید، المریا و رئال ساراگوسای اسپانیا، شنژن چین و همچنین العربی کویت اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت های معتبر اسپانیایی، Juan Ignacio Martinez، که به اختصار با نام JIM نیز شناخته می شود، یک مربی فوتبال باتجربه و موفق است که در طول دوران مربیگری خود، تیم های مختلفی را در اسپانیا و خارج از کشور هدایت کرده است.

مارتینز 59 ساله با سابقه بیش از 130 مربیگری در لالیگا اکنون در دومین تجربه حضور در منطقه خاورمیانه هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشته و این فرصت را دارد که با تفکرات جدید خود فولادی مستحکم و آبدیده را برای ادامه رقابت های لیگ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت فولاد به مربی اسپانیایی سپرده شد

هدایت فولاد به مربی اسپانیایی سپرده شد