مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-21اقتصادي

توسعه، ساخت و نگهداری 23 دستگاه پل و تقاطع غیرهمسطح در راه های شهرستان آشتیان


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان از تلاش برای توسعه یک دستگاه پل، ساخت دو دستگاه تقاطع غیرهمسطح و نگهداری 20 دستگاه پل در محورهای مواصلاتی آن شهرستان خبر داد.

- صابر کربلایی حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آشتیان ضمن اشاره به اهمیت پل ها در جاده ها اظهار کرد: طبق روال هر ساله با نزدیک شدن به فصل پاییز، عملیات پاکسازی دهانه پل ها و اجرای دریواسیون برای هدایت آب های سطحی در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان آشتیان شروع شده است.

وی افزود: پس از بازدید راهداران از ابنیه فنی راه های موجود در جاده ها، تاکنون دهانه 20 دستگاه انواع پل و آب رو در محورهای مواصلاتی آشتیان پاکسازی شده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان تصریح کرد: به منظور کنترل و هدایت عبور آب های سطحی از عرض راه ها علاوه بر پاکسازی دهانه پل ها، عملیات اجرای دریواسیون نیز در دست اقدام می باشد.

کربلایی حسنی در ادامه از توسعه ابنیه فنی در راه های شهرستان آشتیان نیز خبر داد و افزود: یک دستگاه پل سه دهانه در کیلومتر 38 محور آشتیان - راهجرد نیز در حال تعریض است که در همین راستا تاکنون 18 عدد باکس بتنی پیش ساخته در ابعاد 2*3 در دو طرف این پل نصب شده و اکنون در مرحله اجرای بتن ریزی دستک های پل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه، ساخت و نگهداری 23 دستگاه پل و تقاطع غیرهمسطح در راه های شهرستان آشتیان

توسعه، ساخت و نگهداری 23 دستگاه پل و تقاطع غیرهمسطح در راه های شهرستان آشتیان