مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-20سياسي

تاکید نماینده ارومیه در مجلس برای افزایش حقوق کارگران


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با بیان اینکه حقوق کارگران باید افزایش یابد، گفت: فرمول تعیین حقوق کارگران باید واقعی شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با بیان اینکه حقوق کارگران باید افزایش یابد، گفت: فرمول تعیین حقوق کارگران باید واقعی شود.

روح الله حضرت پور 29 شهریور در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی که با حضور وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی در استانداری برگزار شد ضمن انتقاد از بی عدالتی در تعیین حقوق کارگران گفت: واقعا دولت باید خودش قضاوت کند که کارگر ایرانی چطور با این میزان حقوق می تواند اجاره خانه پرداخت کند، فرزند خود را به مدرسه بفرستد و گذران زندگی کند؟ وی افزود: دولت قول داده است که در میانه سال با توجه به تورم حقوق کارگران را افزایش دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نرخ اقلام تولیدی واحدها در بازار چند ده برابر شده اما سرمایه دار حاضر نیست بیست درصد سود خود را به کارگر بدهد و متاسفانه سیلی تورم را فقط کارگر می خورد و این انصاف نیست.

همچنین نماینده مردم ماکو، شوط و چالدران در مجلس نیز در این جلسه با بیان اینکه در بسیاری از شاخص ها رو به رشد هستیم، گفت: ضروری است در جهت توسعه و رفع عقب ماندگی ها سرمایه گذاری های کلان در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ارومیه در مجلس برای افزایش حقوق کارگران

تاکید نماینده ارومیه در مجلس برای افزایش حقوق کارگران