مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-27سياسي

اسکان 2000 زائر پیاده در کربلا


عضو هیئت امنای موکب مردمی امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس، پیاده روی اربعین را پاسخی دندان شکن به دشمنان دین مبین اسلام دانست و گفت: ابعاد مشارکت در این اجتماع عظیم هر روز گسترده تر می شود.

- ایسنا/گلستان عضو هیئت امنای موکب مردمی امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس، پیاده روی اربعین را پاسخی دندان شکن به دشمنان دین مبین اسلام دانست و گفت: ابعاد مشارکت در این اجتماع عظیم هر روز گسترده تر می شود.

حسین کریمی اول، عصر امروز، یک شنبه 5 شهریور ماه در گفت وگو با ایسنا به تشریح خدمات ارائه شده از سوی موکب مردمی امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد کاووس به زائران اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع در شهر کربلا پرداخت و اظهار کرد: پیاده روی عظیم و میلیونی اربعین، نمایی دیگر از عرض ارادت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام است.

وی با بیان اینکه حضور موکب های مردمی در این گردهمایی بین المللی سبب شده تا جهان نگاهی متفاوت بر واقعه تاریخی امام حسین (ع) داشته باشد، ادامه داد: هر روز که می گذرد، بر تعداد محبان اهل بیت علیه السلام اضافه شده و جهان اتحاد و انسجام واقعی مسلمانان را بیشتر نظاره می کند.

عضو هیئت امنای موکب مردمی امام زاده یحیی بن زید علیه السلام گنبدکاووس با تأکید بر اینکه ابعاد مشارکت در این اجتماع عظیم هم هر روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 2000 زائر پیاده در کربلا

اسکان 2000 زائر پیاده در کربلا