مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-03سياسي

صلح و سازش 99 درصدی پرونده های شورای حل اختلاف در ضیا آباد


رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین از کسب رتبه ممتاز حوزه قضایی ضیا آباد با صلح و سازش 99 درصدی پرونده های شورای حل اختلاف در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد حیدری در این خصوص اظهار کرد: مجموعه قضایی و شعب شورای حل اختلاف ضیا آباد در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برای نیل به اهداف ترسیم شده اقدامات مناسبی در شعب حل اختلاف به اجرا گذاشته و با استفاده از ظرفیت های مردمی و معتمدین در این زمینه موفقیت های بزرگی را به دست آورده است.

وی ادامه داد: مجموع تعداد پرونده های ورودی به شورای حل اختلاف ضیا آباد در 5 ماهه گذشته 774 فقره و تعداد پرونده های مختومه 763 پرونده است که در نوع خود یک عملکرد بی سابقه در کشور می باشد.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین ضمن تقدیر از خدمات رییس و کارکنان حوزه قضایی و شورای حل اختلاف این حوزه قضایی گفت: مردم ضیا آباد با بهره گیری از الگو های فرهنگ، ایثار و شهادت مفاخری چون آیت اله ضیا آبادی و شهید لشگری بار دیگر نشان دادند که نه تنها در زمینه ایثار و شهادت بلکه در زمینه صلح و سازش هم با توجه به تاکید دین مبین اسلام در تحقق صلح و سازش بین مردم، پیش قدم می باشند.

حیدری بیان کرد: یر اساس بررسی های صورت گرفته و با رشد 3 درصدی آمار صلح و سازش در این حوزه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش 99 درصدی پرونده های شورای حل اختلاف در ضیا آباد

صلح و سازش 99 درصدی پرونده های شورای حل اختلاف در ضیا آباد