مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-09ورزشي

گلایه مردم از شرایط مجموعه ورزشی تختی سمنان/ مسئولان وعده دادند


وضعیت کنونی مجموعه ورزشی تختی سمنان، گلایه های متعدد شهروندان را به دنبال داشته است، مجموعه ورزشی کهنسالی که حالا گرد فرسودگی را بر چهره خود می بیند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: مجموعه ورزشی تختی سمنان سال ها است که مامنی برای ورزشکاران مرکز استان محسوب می شود ورزشگاهی که در زمان خودش یک مجموعه ورزشی مدرن و بسیار با کیفیت بود اما به مرور مورد بی مهری قرار گرفت تا امروز گرد پیری و مرور ایام را بر چهره ببیند.

شرایط تختی امروز اصلاً خوب نیست، زمین چمن فوتبال به همه چیز شبیه است جز زمین چمن، پیست دو میدانی شرایط خوبی ندارد و ورزشکاران سرگردان هستند که چطور باید تمرین های خودشان را انجام دهند.

دیوارها وضعیت خوبی ندارند سالن وضعیت نامناسبی داشت که حالا برخی تعمیرات در آن انجام شده اما شرایط دیوارهای مجموعه هم تعریفی ندارد و ورزشکاران از حضور در کنار آنها پرهیز می کنند چرا که در هراس هستند که مبادا دیوارهای مجموعه ورزشی تختی ریزش کند.

مجموعه این عوامل سبب نگرانی هایی از سوی مردم و به خصوص خانواده نوجوانان و جوانان ورزشکار سمنانی شده است ورزشکارانی که دل خوشی آنها همین مجموعه های ورزشی است و بسیاری توان پرداخت هزینه های هنگفت باشگاه ها و مراکز خصوصی ورزشی را ندارند و می بایست به تختی پناه بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم از شرایط مجموعه ورزشی تختی سمنان/ مسئولان وعده دادند

گلایه مردم از شرایط مجموعه ورزشی تختی سمنان/ مسئولان وعده دادند