مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-10اجتماعي

افزایش ترافیک صبحگاهی در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، - رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیک معابر اصلی پایتخت در صبح یکشنبه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع تردد ها و افزایش ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز بودیم.

وی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین، بابایی، بزرگراه همت، بزرگراه حکیم، بزرگراه چمران و نواب شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ شریفی گفت: خیابان آزادی، خیابان جانبازان، خیابان مطهری و خیابان ولیعصر (عج) شاهد شروع تردد ها و دارای ترافیکی روان و در حال حرکت هستیم.

وی بیان داشت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها به منظور نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست.

سرهنگ شریفی گفت: تردد موتورسواران در داخل تونل ها ممنوع است، زیرا موتورسیکلت بر روی دوچرخ در حال حرکت است و با کوچک ترین انحراف و ضربه واژگون شده و از آنجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ترافیک صبحگاهی در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت

افزایش ترافیک صبحگاهی در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت