مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:412023-08-29اقتصادي

فولاد مبارکه اصفهان می تواند اقتصاد بدون نفت را رقم بزند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان عصر امروز در بازدید وزیر صمت از فولاد مبارکه اظهار داشت: امروز مدیران مجتمع فولاد مبارکه رسالت خود را تنها تولید ورق فولادی نمی دانند، امروز همه ما برای خلق آینده ای بهتر و ساختن ایران اسلامی هم قسم شده ایم و اعتقاد داریم اگر در بسیاری از اتفاقات فولاد توانسته افتخارآفرینی کند، این افتخارآفرینی ها باید در شرایط امروز برای ساختن کشور به کار آید.

وی با بیان اینکه اگر به فولاد مبارکه اعتماد شود، این ظرفیت وجود دارد که اتفاقات بزرگ در کشور رقم بخورد، افزود: فولاد مبارکه به عنوان بزرگ ترین بنگاه اقتصادی کشور است، بالغ بر 60 درصد صنعت کشور به فولاد مبارکه وابسته هستند.

طیب نیا تصریح کرد: اگر تاکنون توانسته ایم تحریم ها را پشت سر بگذاریم و بدون وابستگی به خودکفایی نسبی در صنایع مختلف اعم از خودرو و لوازم خانگی برسیم، به مدد زیرساخت هایی است که گذشتگان ایجاد کرده اند.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان بیان کرد: اگر در فولادمبارکه موفقیت هایی کسب کردیم به خاطر ارزش افزوده ای است که در این زنجیره ایجاد شده است، رمز سودآوری در فولاد مبارکه افزایش بهره وری و ایجاد ارزش افزوده در این زنجیره کامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد مبارکه اصفهان می تواند اقتصاد بدون نفت را رقم بزند

فولاد مبارکه اصفهان می تواند اقتصاد بدون نفت را رقم بزند