مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-27اجتماعي

فراگیری 3400 زائر و موکب دار از آموزش های امدادی هلال احمرخوزستان


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: سه هزار و 400 نفر از زائران حسینی، هیئت های عزاداری و… آموزش های آمادگی را مقابل مخاطرات شایع تجمعات محرم و اربعین فرا گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی طحان پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای از برگزاری 56 دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات شایع تجمعات محرم و اربعین و کمک های اولیه از سوی هلال احمر خوزستان خبر داد.

وی بیان کرد: با همکاری بیش از 40 مربی استان خوزستان، سه هزار و 400 نفر شامل زائران اربعین حسینی، هیئت های عزاداری، مساجد، حسینیه ها، تکایا آموزش های آمادگی را در برابر مخاطرات شایع تجمعات محرم و اربعین و کمک های اولیه فرا گرفتند.

طحان ادامه داد: آمادگی در برابر مخاطرات شایع در تجمعات انبوه و کمک های اولیه با رویکرد خود امدادی و دیگر امدادی از جمله اهداف برگزاری دوره ها است.

وی افزود: فراگیران در این دوره بار رفتارهایی اعم از نکات مدیریتی ایمنی در تجمعات فراگرفته و ایمنی بخش خود و خانواده خود در تجمعات ایام محرم، کمک های اولیه در ایام محرم به منظور کاهش آسیب های احتمالی خاص این ایام آشنا می شوند.

طحان تاکید کرد: مربیان جمعیت هلال احمر استان خوزستان در طول طریق الحسین و با حضور در تجمعات مانند حسینه ها و تکایا اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیری 3400 زائر و موکب دار از آموزش های امدادی هلال احمرخوزستان

فراگیری 3400 زائر و موکب دار از آموزش های امدادی هلال احمرخوزستان