مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 22:252023-09-02سياسي

یادمان 42 شهید گمنام مازندران امسال تکمیل می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به پیشرفت ساخت یادمان های شهدای گمنام استان از تکمیل و افتتاح 42 یادمان شهدای گمنام استان تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی شامگاه شنبه در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر از این شهدای والامقام به عنوان شهدای تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس، خورشید تابنده ای در تاریخ کشور است و باید نسبت به بزرگداشت این حماسه تاریخی که یادآور ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان جنگ تحمیلی است همگان احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه در بیش از 44 سال که از عمربا برکت انقلاب می گذرد شبانه روز علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه کرد، افزود: ملت شریف ایران با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و توکل به خداوند متعال با هوشمندی و بصیرت در میدان های مجاهدت حاضر شدند و دشمن را ناکام گذاشتند.

این مسئول هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تبیین اهداف شوم استکبار و دشمنان انقلاب دانست و ادامه داد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس درواقع حرکت در مسیر شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان 42 شهید گمنام مازندران امسال تکمیل می شود

یادمان 42 شهید گمنام مازندران امسال تکمیل می شود