مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 21:202023-08-23اقتصادي

آمادگی گمرک گیلان برای صادرات هوایی محصولات کشاورزی


ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی از آمادگی گمرک گیلان برای صادرات هوایی محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: در صورت فراهم آمدن زیرساخت های لازم از سوی متولیان فرودگاه، - ایسنا/گیلان ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی از آمادگی گمرک گیلان برای صادرات هوایی محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: در صورت فراهم آمدن زیرساخت های لازم از سوی متولیان فرودگاه، گمرک آمادگی صادرات محصولات کشاورزی از طریق هوایی را دارد.

صادق برزگر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فرودگاهی در استان گیلان وجود دارد که گرچه ساختار تشکیلاتی گمرک در آنجا نداریم، ولی حسب دستور استاندار محترم، همچنین هماهنگی هایی که با گمرک ایران و گمرکات گیلان به عنوان ستاد نظارت شده، برای صادرات محصولات کشاورزی از این فرودگاه اعلام آمادگی کرده ایم.

وی افزود: اگر زیرساخت های حداقلی از سوی سرمایه گذاران و متولیان محترم سازمان فرودگاه های کشور فراهم شود، گمرک هم سعی می کند علی رغم کمبود پرسنلی که دارد شرایطی به وجود بیاورد که نیازهای استان و صادرات محصولات کشاورزی از طریق هوایی اقدام شود.

برزگر همچنین با بیان اینکه در راستای اسناد تحولی گمرک بالغ بر بیش از 120 سند تحول وجود دارد، افزود: با دانش جدید، نیروی انسانی توانمند و زیرساخت های مناسب در ابعاد مختلف گمرک مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی گمرک گیلان برای صادرات هوایی محصولات کشاورزی

آمادگی گمرک گیلان برای صادرات هوایی محصولات کشاورزی