مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-23بين الملل

قیس الخزعلی: هدف علنی از حضور نظامی آمریکا حفاظت از امنیت اسراییل است


دبیرکل عصائب اهل الحق با تأکید بر اینکه درباره تحرکات اخیر نیروهای آمریکایی در مرز عراق و سوریه بزرگ نمایی شده، مذاکرات امنیتی اخیر میان عراق و آمریکا را گامی در مسیر درست دانست.

- دبیرکل عصائب اهل الحق با تأکید بر اینکه درباره تحرکات اخیر نیروهای آمریکایی در مرز عراق و سوریه بزرگ نمایی شده، مذاکرات امنیتی اخیر میان عراق و آمریکا را گامی در مسیر درست دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق، سه شنبه شب در مصاحبه ای تلویزیونی تأکید کرد که هیچ نیرویی نمی تواند امنیت عراق را بر هم بریزد و افزود که هدف اصلی و علنی حضور نظامی آمریکا حفاظت از امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی گفت که اخیرا نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه جابه جا شده اند و این جابه جایی بسیار گسترده بوده و شامل 2500 نیروی رزمی به اضافه 1500 سرباز برای انتقال از اردوگاه الحریر به سوریه می شده است که جای خود را به سربازان جدید داده اند.

الخزعلی تأکید کرد که این جابه جایی ها با اطلاع دولت عراق بوده و افزود که درباره تحرکات نیروهای آمریکایی در منطقه بزرگ نمایی رسانه ای شده است که علت آن بازیابی معادله بازدارندگی آمریکا بعد از تضعیف ابهت آن در عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیس الخزعلی: هدف علنی از حضور نظامی آمریکا حفاظت از امنیت اسراییل است

قیس الخزعلی: هدف علنی از حضور نظامی آمریکا حفاظت از امنیت اسراییل است