مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-24اجتماعي

پخت و توزیع روزانه 100هزار پرس غذا در مرز تمرچین


استاندار آذربایجان غربی از تدارک پخت و توزیع روزانه تا 100 هزار پرس غذا توسط موکب های مردمی در مسیر تردد زائران در مرز تمرچین خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از مرز تمرچین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنین پارکینگ رایگان برای 50 هزار خوردو با امکانات لازم در ورودی شهر پیرانشهر، پادگان جلدیان ارتش و پایانه مرزی تمرچین پیش بینی شده و در اختیار زائران قرار دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در مرز و پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر فراهم است، گفت: سال گذشته 70 هزار نفر از این مرز برای زیارت عتبات عالیات در اربعین مشرف شدند و امسال تردد 500 هزار زائر اربعین را از این مرز پیش بینی کرده ایم.

استاندار آذربایجان غربی به فعال شدن 38 گیت ورود و خروج برای توقف حداقلی در مرز تمرچین نیز اشاره کرد و ادامه داد: تدابیر لازم برای تسهیل در تردد زائران از مرز تمرچین تا الحسینیه بغداد و شهر نجف اشرف تدارک دیده شده است.

80 موکب در آذربایجان غربی پذیرای زائران اربعین است استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش زائران اربعین اندیشیده گفت: 80 موکب در استان آماده پذیرایی از مهمان و زائران شرکت کننده در آیین اربعین حسینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت و توزیع روزانه 100هزار پرس غذا در مرز تمرچین

پخت و توزیع روزانه 100هزار پرس غذا در مرز تمرچین