مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:252023-08-26حوادث

سرکرده های باندهای تصادفات جرحی درآمدهای بیش از 500 میلیون دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فضل الله قیومی، قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 36 تهران با حضور در برنامه «گفتگوی اجتماعی» در مورد جرائم منجر به تصادف ساختگی بیان داشت: - قاضی اجرای احکام ناحیه 36 تهران: با تأکید بر داشتن درآمدهای فوق العاده زیاد سرکرده باندهای تصادفات جرحی گفت: براساس اسناد و مدارک کشف شده در یکی از این پرونده ها سرکرده باند در 6 ماه درآمدی بیش از 500 میلیون به دست آورده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فضل الله قیومی، قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 36 تهران با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی در مورد جرائم منجر به تصادف ساختگی بیان داشت: افرادی که در تصادفات جرحی باندی صدمه می بینند عموما افراد معتاد و از خانواده های فقیر هستند که سواد نداشته و توسط سرکرده باند سر آن ها کلاه می رود.

وی افزود: اغلب تصادفات ساختگی را در ساعات پایانی شب و یا اوایل صبح و در مکان هایی که دوربین و شاهدی وجود ندارد ایجاد می کنند که این امر کار را برای بررسی قضات سخت می کند.

قیومی با تاکید بر اینکه در پرونده هایی که در حیطه تصادفات جرحی و تصادفات مالی وجود دارد معمولا سرکرده های باند ها بسیار حرفه ای هستند و ردی از خود برجا نمی گذارند بیان داشت: برای تشخیص تصادفات ساختگی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکرده های باندهای تصادفات جرحی درآمدهای بیش از 500 میلیون دارند

سرکرده های باندهای تصادفات جرحی درآمدهای بیش از 500 میلیون دارند