مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-05سياسي

بزرگترین اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در ارومیه برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: امسال به همت مردم و هیئات مذهبی بزرگترین اجتماع سالانه ارومیه در قالب دلدادگان اربعین از میدان شهدا به سمت مزار شهدا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن محمدی ظهر سه شنبه در جمع مسئولین هیئات مذهبی ارومیه که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی، اظهار کرد: کسی که محبت اهل بیت در دل او باشد، هر چند نتواند در پیاده روی اربعین حضور فیزیکی داشته باشد، جزو زوار اربعین محسوب حساب می شود و البته که حضور فیزیکی اجر و پاداش کم نظیری دارد.

وی تصریح کرد: تعداد افراد حاضر در اربعین امسال نسبت به سال های گذشته علی رغم گرمی هوا با افزایش چشم گیری مواجه بوده است و این عظمت اباعبدالله الحسین را نشان می دهد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه تاکید کرد: کسانی که نتوانسته اند حضور فیزیکی در پیاده روی اربعین در را عراق داشته باشند می توانند جو اربعین را در شهر ایجاد کنند و لذا بر این اساس ان شاالله پیاده روی دلدادگان اربعین مثل سال گذشته در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی گفت: رسالت و هدف تبلیغات اسلامی سپردن کارها به مردم و دفاع از حرکت مردمی و مدیریت مردمی مراسمات است و این مسئله را در اجتماع یوم العباس، پیاده روی دلدادگان اربعین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در ارومیه برگزار می شود

بزرگترین اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در ارومیه برگزار می شود