مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-25اقتصادي

شرایط دریافت وام 150 میلیونی راننده تاکسی ها


امین رهبر با بیان اینکه وام 150 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصد و بازپرداخت 60 ماهه با سه ماه تنفس از ابتدای شهریورماه سال جاری برای نوسازی تاکسی ها آغاز شده است، - اظهار کرد: ضامن این تسهیلات نیز یک برگ چک صیادی و سند خودرو است که اجازه فروش خودرو را تا پایان پرداخت اقساط که 5 سال می شود را نخواهد داشت.

مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به آغاز پرداخت وام 150 میلیونی نوسازی تاکسی در شهر تهران اعلام کرد که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته 10 هزار تاکسی تا شهریور ماه سال آینده نوسازی خواهد شد.

  امین رهبر در گفتگو با ایسنا، در مورد جزییات وام 150میلیونی نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی را برای نوسازی تاکسی های فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید فراهم کرده است، افزود: تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند که متناسب با زمان ثبت نام برای تشکیل و تکمیل پرونده بانکی، به صندوق کارآفرینی امید برای بهره مندی از تسهیلات معرفی می شوند.

تسهیلات 150 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصد و بازپرداخت 60 ماهه برای تاکسی های فرسوده وی با بیان اینکه تسهیلات 150 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دریافت وام 150 میلیونی راننده تاکسی ها

شرایط دریافت وام 150 میلیونی راننده تاکسی ها