مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-13سياسي

مردم سیستان و بلوچستان نیازی به اشک تمساح معاندان ندارند


عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: پیام دیدار صمیمانه مردم این استان با رهبری آن بود که هرگز به احدی اجازه نفوذ نمی دهیم و نیازی به اشک تمساح معاندان نداریم.

- معین الدین سعیدی در گفتگو با در این دیدار بر این نکته تاکید فرمودند که دشمنان می خواهند به دو حوزه وحدت ملی و امنیت ملی ما خدشه وارد کنند، اما ما به آنان چنین اجازه ای نخواهیم داد.

سعیدی بیان کرد: همه ما و کسانی که به نوعی صاحب نظر و صاحب منصب هستند، باید واقعاً مراقب باشند که تحت هیچ شرایطی دو اصل وحدت ملی و امنیت ملی دچار خدشه نشود، چرا که دشمن برای آسیب به این دو اصل مهم برنامه ریزی می کند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته اشاره مستقیم داشتند که اگر دولت ها به فرمایشات ایشان در سفری که در دهه اول 80 به استان سیستان و بلوچستان داشتند، عمل کرده بودند و اهمال نمی کردند، قطعاً شرایط استان سیستان و بلوچستان از وضعیت فعلی متفاوت تر و بهتر بود.

وی گفت: زمانی که استان سیستان و بلوچستان به لحاظ تمام شاخص های توسعه انسانی فاصله معنادار و نجومی با دیگر مناطق کشور دارد، طبیعتاً دشمن از این مسئله سو استفاده می کند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ورود مقام معظم رهبری به این موضوع مخصوصاً برای دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سیستان و بلوچستان نیازی به اشک تمساح معاندان ندارند

مردم سیستان و بلوچستان نیازی به اشک تمساح معاندان ندارند