مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-20سياسي

دفاع مقدس سلسله جنبان اقتدار کشور است


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس سلسله جنبان اقتدار، عزت وپیشرفت کشور است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، از جنگ تحمیلی به عنوان دفاع از ارزش ها یاد شد.

امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: حزب خدا همیشه غالب بوده و تمام برنامه های  ما باید برای اسلام باشد، زیرا حکومت از اول از آن خداوند متعال بوده است.

وی افزود: این شعار نه شرقی و نه غربی یعنی حکومت الله، لذا باید هه ما با همه توان و قدرت خدمتگزار اسلام باشیم و از خدمت کوتاهی نکنیم.

  آیت الله علماء با معنوی خواندن ماهیت انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ما ماهیتی معنوی دارد بر خلاف استکبار جهانی، امروز آمریکا هر جنایتی را در قالب حقوق بشر مطرح می کند و امامین انقلاب این ماهیت آمریکا را آشکار کردند.

  نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تصریح کرد: درهشت سال دفاع مقدس، ایران در مقابل اکثر دنیا ایستاد و از ماهیت انقلاب اسلامی خود دفاع کرد، لذا باید بدانیم دفاع از قرآن، اسلام،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس سلسله جنبان اقتدار کشور است

دفاع مقدس سلسله جنبان اقتدار کشور است