مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:552023-08-27سياسي

آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در اهواز


معاون سیاسی و اجتماعی سرپرست فرمانداری اهواز از آغاز اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجید صالحی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز به مشکلات معتادان متجاهر در جامعه اشاره کرد و افزود: طرح جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر با همکاری ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی و پاکسازی مناطق آلوده آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت کمپ ماده 16 گفت: این کمپ در حال پذیرش معتادان متجاهر در شهرستان اهواز است.

معاون سیاسی و اجتماعی سرپرست فرمانداری اهواز، خدمات و مراقبت های بهداشتی و درمانی، آموزش های مهارت آموزی و فرهنگی برای بازگشت این معتادان به آغوش خانواده ها و جامعه را از جمله اهداف راه اندازی این کمپ عنوان کرد.

صالحی بر فعال تر شدن کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: قطعاً زحمات و تلاش های کمیته ها در ریشه کن شدن مواد مخدر و سلامت جامعه مؤثر است.

وی، اطلاع رسانی و آگاه سازی خانواده ها را با اهمیت خواند و افزود: آگاه سازی خانواده ها نخستین گام پیشگیری از اعتیاد افراد به مواد مخدر است که نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما در این زمینه حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در اهواز

آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در اهواز