مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-03حوادث

کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از 19 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر در یکی از مناطق شهر قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر  قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران محل اختفای آنان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک اقدام سریع موفق به دستگیری 2 سوداگر مرگ شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای این دو نفر مقدار 19 کیلو و 870 گرم ماده مخدر تریاک و مشتقات آن کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از متهمان به قصدچشم پوشی ماموران مبلغ 6 میلیون تومان رشوه پیشنهاد داده بود که ضمیمه پرونده به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

سردار ابراهیمی در پایان گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر و با اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد، لازم است عموم شهروندان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک و تهیه و توزیع و قاچاق مواد مخدر در حد خرد و کلان، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 و سامانه تلفنی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به پلیس گزارش کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در قزوین

کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در قزوین