مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-26سياسي

تلاش کنیم پرچم داری علمی کشور از دست نرود


رییس پژوهشگاه رویان یا بیان اینکه در سالیان گذشته موقعیت خوبی در منطقه به دست آوردیم، ولی کشورهای منطقه نیز سرمایه گذاری زیادی در این زمینه انجام داده اند، - گفت: باید توجه داشته باشیم که دیگران ننشستند و باید تلاش کنیم تا پرچم داری ما که با زحمت به دست آمده، استمرار پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحسین شاهوردی در نشست خبری بیست و چهارمین کنگره بین المللی رویان که امروز در پژوهشگاه رویان برگزار شد، با اشاره به برگزاری سالانه جشنواره و کنگره بین المللی رویان، گفت: پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی تلاش دارد در این فضایی که ناامیدی منتشر می کند، فضای پرنشاطی و امیدبخشی را بین محققان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه پژوهشگران پژوهشگاه رویان، افرادی هستند که در مجامع علمی پذیرفته می شوند، گفت: زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی اهداف بلندی در پیش داشتند و جشنواره رویان و کنگره های رویان از تلاش های ایشان بوده است.

در این نشست های علمی که هر ساله برگزار می شود، موضوعات روز علمی به بحث گذاشته می شود و ویترینی برای پژوهشگاه ها و دانشگاه های کشور است که آخرین دستاوردهای علمی خود را به بحث بگذارند.

شاهوردی خاطر نشان کرد: این نشست های علمی بوده که باعث شده ارتباط خوبی بین جامعه بین المللی و علمی کشور ایجاد شود و در عرصه بین المللی به پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کنیم پرچم داری علمی کشور از دست نرود

تلاش کنیم پرچم داری علمی کشور از دست نرود