مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:112023-09-19سياسي

رییسی درگذشت آیت الله مرتضوی لنگرودی را تسلیت گفت


سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله سید محمدحسین مرتضوی لنگرودی تصریح کرد: این عالم وارسته که از شاگردان برجسته امام خمینی (ره)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله سید محمدحسین مرتضوی لنگرودی را محضر علمای اعلام، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون درگذشت حضرت آیت الله سید محمدحسین مرتضوی لنگرودی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته که از شاگردان برجسته امام خمینی (ره)، آیت الله بروجردی و علامه طباطبایی و از معتمدین بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال های قبل از انقلاب بود، با تربیت شاگردان فراوان در حوزه های علمیه، تألیف آثار متعدد در حوزه علوم دینی و نیز تأسیس و اداره دو مدرسه علوم دینی، خدمات فرهنگی و دینی ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب فقدان این عالم پرهیزگار را محضر علمای اعلام، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی درگذشت آیت الله مرتضوی لنگرودی را تسلیت گفت

رییسی درگذشت آیت الله مرتضوی لنگرودی را تسلیت گفت