مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-24سياسي

برگزاری نخستین همایش تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر پست در رشت


مدیرکل پست گیلان از برگزاری نخستین همایش تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست مقارن با گرامیداشت ایام هفته دولت در رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان از برگزاری نخستین همایش "تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست" مقارن با گرامیداشت ایام هفته دولت در رشت خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان، محمدحسین هوشنگی از برگزاری نخستین همایش تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست مقارن با گرامیداشت ایام هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: این همایش 9 شهریورماه در رشت برگزار می شود.

مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه هوشمندسازی، تحول دیجیتال و تجارت الکترونیک از راهبردهای اصلی شرکت ملی پست می باشد، هدف از این رویداد را که با مشارکت شرکت های فناورانه برگزار خواهد شد، توسعه اقتصاد دیجیتال در استان دانست و افزود: با توجه به ظرفیت های فراوان کسب و کارهای آنلاین در استان، برگزاری این همایش به منظور بهره گیری از تجارب شرکت های موفق در حوزه تجارت الکترونیک و معرفی خدمات نوین پست برای حمایت از این نوع کسب و کارها طرح ریزی شده است.

وی جامعه هدف شرکت کنندگان در این همایش را شرکت های دانش بنیان و فناورانه، فعالان حوزه کسب و کار دیجیتال، آنلاین شاپ ها، فعالان حوزه صنعت و علاقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین همایش تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر پست در رشت

برگزاری نخستین همایش تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر پست در رشت